This world is a great sculptor's shop. We are the statues and there is rumour going round the shop that some of us are some day going to come to life. =D - C.S. Lewis

Wednesday, April 12, 2006

为什么。

JEN } hahaaa. lol. dance is fun alright. enjoy your cca then. love you toooo. haha.
IVAN } lol. yah lor. i dont like remembbering things mah XP thanks for tagging (:
ADELYN } hi! thanksss. haha i'll link you ^^


这已经是我今天第二次在这里写entry了。
peace . love . joy
有那么难吗?
有时真得想挖个洞来钻进去。
不管这里有没有错别字啦。
方正是电脑嘛。
不管了。今天功课真多。
我要。。。离开这世界。
讲了那么多次。
为什么没有人相信我呢?
我有那么讨人厌吗?
为什么跟你说话时总觉得你很讨厌我。
也许我真得太失败了。
什么也做不成。
信心一天比一天少。
yet none of you 懂得关心我。
maybe i don't deserve it.
因为我不像是需要关怀的人。
but we're all humans.
嗨。。。应该是这样吧。
i don't need anything.
not worthy of anything.
我的世界,
除有他,
也没有人了解了。
你。。。想知道吗?
真正的朋友真难找。
可能。。是我想太多了。。。
got to accept the fact
that i'm no longer
who i used once to be.
算了吧。
i'm dreaming of something which is impossible.
没有人。
没有人。
willyoumakemesmile?

No comments: