This world is a great sculptor's shop. We are the statues and there is rumour going round the shop that some of us are some day going to come to life. =D - C.S. Lewis

Tuesday, July 31, 2007

421. 晴朗。心烦。

朋友:

没想到我们有一天会变成这个样子。。已经很久没和你大声地笑了。。到底出了什么事?为什么没告诉我。。好久没听到你真正的笑声。把你当成朋友。。当然希望你也开心。。但如果不开心的原因是我。。不如和我谈谈。。难道你这样我,我就会开心吗?

拜托你。。不要一直这样避开我。。我不想失去一个像你那么好的朋友。。算了吧。。你应该也不会读这个entry..如果有人读的话。。请不要误会。。我指的人应该不是你。。

Blogging in chinese has always been a rather sombre affair for me..perhaps its just another side of me..I feel like ending this post..okay God bless, take care & byeeeeeee..=)

No comments: